Subject: Ed: Meditsiiniuudised pärivad
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Oct 2024 14:06:44 +0200

Saatja: Margot Vent <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 8. oktoober 2024 14:26
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: Meditsiiniuudised pärivad

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Carmen Katariina!

Soome arstide leht
(https://www.laakarilehti.fi/terveydenhuolto/muotirohdon-epaillaan-voivan-
vaurioittaa-maksaa-ja-olevan-ehka-karsinogeeninen/ ) kirjutas täna, et
meilgi toidulisandites müüdav ashwagandha on Euroopa
toiduohutusagentuuride juhtide suvel avaldatud nimekirjas, milles oleva 13
aine kasutamine toidulisandites võiks võimalike terviseriskide tõttu olla
keelatud või piiratud.

Milline meie ravimiameti seisukoht selle aine osas on?

Tagasisidet ootama jäädes

Margot

Mu.ee-st