Subject: RE: küsimus seoses RavS § 86
From: Heleni Mäe <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 29 Aug 2024 11:49:41 +0200

Tere

Ravimiseaduse §-s 86 sätestatud piirangute eesmärgiks on tagada ravimite
vajaduspõhine väljakirjutamine ja müük ning sellest tulenevalt ravimite
ratsionaalne kasutamine.
Piirangud kehtivad sõltuvalt konkreetsest sättest ravimi müügiloa
hoidjale, tema volitatud isikule ning kolmandatele isikutele, kui tema
tegevus on suunatud ravimi müügi mõjutamisele.

Allium UPI OÜ ei ole ravimi müügiloa hoidja ega tema volitatud isik.

Allium UPI OÜ tohib jagada oma tooteportfelli kuuluvat apteegikosmeetikat
ja toidulisandeid, korraldada nendega seotud loosimisi, tooteid jagada
ning korraldada toodete tutvustamiseks üritusi ravimi
väljakirjutamisõigusega isikutele, proviisoritele ja farmatseutidele.

Heade soovidega
Heleni Mäe
Ravimiamet
Õigusosakond
Õigusnõunik
+372 737 4140
[email-masked]

Nooruse 1
50411 Tartu
www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

-----Original Message-----
From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: neljapäev, 22. august 2024 15:30
To: Ravimiamet <[email-masked]>
Subject: küsimus seoses RavS § 86

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Soovin Ravimiameti hinnangut, kas Allium UPI OÜ kui apteegikosmeetika ja
toidulisandite maaltooja ja turustaja tohib RavS § 86 (kingituste andmise
keeld) kontekstis korraldada loosimisi, anda tasuta tooteid, kingitusi
ning teha teisi toodete müügiedendamise tegevusi (nt korraldada oma
toodete tootekoolitusi koos tagasihoidliku toitlustamisega) ravimi
väljakirjutamisõigusega isikutele, proviisoritele ja farmatseutidele.

Antud tegevuste eesmärgiks ei ole ravimi müügi edendamine ega
väljakirjutamise mõjutamine vaid Allium UPI tooteportfelli kuuluvate
toodete müügiedendus. Kui eesmärk ei ole ravimite müügi edendamine, kas
siis on sellised tegevused lubatud?

Tervitused / Best regards

Kaisa Summel
Jurist|Legal counsellor
M: +372 56 356 438| E-mail: [email-masked]
Magnum AS | Laagri Ärimaja | Laagri Business House
Vae 16 | Laagri | 76401 Harjumaa | Estonia

The leading pharmaceutical wholesaler and retailer in the Baltics.