Subject: Ed: Postimees palub vastata küsimustele
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Thu, 29 Aug 2024 09:53:12 +0200

Saatja: Olga Lebedeva <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 29. august 2024 10:43
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>; 
Ravimiamet <[email-masked]>
Teema: Postimees palub vastata küsimustele

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere päevast!

Olen Postimehe ajakirjanik Olga Lebedeva. Oleksin väga tänulik, kui te 
leiaksite võimaluse homseks vastata minu päringule.

Tallinna elanik, kellel on diagnoositud migreen, väidab, et paljudest 
apteekidest on kadunud tõhus ravim Imigran. Nädala jooksul püüdis lugeja 
leida neid apteekidest, lõpuks siiski õnnestus, kuid ta оn mures, mis saab 
edasi. Samuti ta märgib, et ainult need tabletid aitavad teda migreeni 
vastu, seega on nende kättesaadavus ülioluline.

Seoses sellega tahaksime teada saada, kas tõesti Imigrani tarnimisega on 
probleeme? Või millega on seotud selle ravimi puudus Tallinnas? Kas neid 
tablette hakatakse edaspidi Eesti jaoks tootma? Mida soovitaksite lugejal 
sellises olukorras teha, milliseid alternatiivseid migreeniravimeid 
proovida?

Lugupidamisega,
Olga.