Subject: küsimus seoses RavS § 86
From: <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 22 Aug 2024 14:29:37 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Soovin Ravimiameti hinnangut, kas Allium UPI OÜ kui apteegikosmeetika ja
toidulisandite maaltooja ja turustaja tohib RavS § 86 (kingituste andmise
keeld) kontekstis korraldada loosimisi, anda tasuta tooteid, kingitusi
ning teha teisi toodete müügiedendamise tegevusi (nt korraldada oma
toodete tootekoolitusi koos tagasihoidliku toitlustamisega) ravimi
väljakirjutamisõigusega isikutele, proviisoritele ja farmatseutidele.

Antud tegevuste eesmärgiks ei ole ravimi müügi edendamine ega
väljakirjutamise mõjutamine vaid Allium UPI tooteportfelli kuuluvate
toodete müügiedendus. Kui eesmärk ei ole ravimite müügi edendamine, kas
siis on sellised tegevused lubatud?

Tervitused / Best regards

Kaisa Summel
Jurist|Legal counsellor
M: +372 56 356 438| E-mail: [email-masked]
Magnum AS | Laagri Ärimaja | Laagri Business House
Vae 16 | Laagri | 76401 Harjumaa | Estonia

The leading pharmaceutical wholesaler and retailer in the Baltics.