Subject: Ravimiameti 18.04.2024 infokiri
From: "Maarja-Liisa Sulg" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Apr 2024 08:34:04 +0200

Lp tegevusloa omajad

Ravimiameti tegevuslubade registris kuvatakse alates 18.04.2024 ka
ladustamisõiguseta ravimite hulgimüüjate ladustamispartnerite andmeid.
Muudatuse eesmärk on hõlbustada käitlejale juurdepääsu vajalikule infole
ning anda täpne ülevaade tegevusloaga kaetud ladustamiskohtadest.
Ravimiameti tegevuslubade registriga saate tutvuda siin.
<https://rkav.tehik.ee/rkav/faces/pages/tegevuslubaForm/tegevuslubaOtsing.
xhtml>  

Tuletame meelde, et ladustamispartneri muudatustest nagu ka teistest
tegevusluba puudutavatest muudatustest peab Ravimiametit teavitama
vähemalt 30 päeva enne kavandatavat muutmist (MSÜS § 30 lg 1). Ravimiameti
teavitamine on eriti oluline, kui sellega võib kaasneda Ravimiameti poolt
tegevusloa muutmise või hulgimüügi tingimuste kontrollimise vajadus. Kuna
ladustamisõiguseta hulgimüüjate puhul kuulub ladustamispartner samuti
tegevusloa andmise aluseks olevate andmete hulka, toob ladustamispartneri
lisandumine või muutmine kaasa ka tegevusloa muutmise vajaduse. Tegevusloa
muutmiseks esitage allkirjastatud tegevusloa muutmise taotlus ning uue
ladustamispartneriga sõlmitud lepingu koopia, et Ravimiamet saaks selle
nõuetele vastavuses enne otsuse tegemist veenduda. Ladustamispartneri
muudatus tegevusloal ei ole riigilõivuga maksustatav.

Ravimiameti tegevuslubade registriga seotud ettepanekute ning tegevusloa
muutmist puudutavate küsimustega pöörduge [email-masked]
<mailto:[email-masked]> . 

 

Lugupidamisega

Ravimiamet

Lugupidamisega

Nooruse 1

50411 Tartu

 <http://www.ravimiamet.ee/> www.ravimiamet.ee 

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information.  If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegal.