Subject: salinomütsiin
From: "Marju Sammul" <[email-masked]>
To: Keiu Põderson <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Oct 2024 13:13:35 +0200

From: Age Kärssin <[email-masked]>
Sent: neljapäev, 3. oktoober 2024 13:24
To: Marju Sammul <[email-masked]>
Subject: salinomütsiin

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Marju

Küsin, kas on olemas müügistatistikat salinomütsiini osas mingis
ajahorisondis?

Või see realiseeritakse  vaid söödalisandina ning ravimiametil seda infot
pole?

Tänud ette vastuse eest.

Tervitades

Age Kärssin

LABRIS

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul,
kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any
dissemination or use of this information by a person other than the
intended recipient is unauthorized and may be unlawful. If the disclaimer
can't be applied, attach the message to a new disclaimer message.