Subject: Postimehest mõned küsimused
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Keiu Põderson <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Sep 2024 16:28:02 +0300

Saatja: Loora-Elisabet Lomp <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 16. september 2024 15:25
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: Postimehest mõned küsimused

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Meieni jõudnud üks murelik lugeja, kelle sõnul on  Flux 20
(antidepressant) ravimil tarneraskused ning neid Eestis on vaid paar
karpi. Jutud käivad, et oktoobrini ei tooda Flux 20  juurde. Kas see
vastab tõele? Kas on teada, miks on tarneraskused?

Kuna antidepressante tuleb võtta iga päev ning paljudele teise firma
antidepressandid ei sobi ka, siis kas tuleks minna teise riiki ostma?

Ette tänades

Loora-Elisabet Lomp

Postimees