Subject: Ed: küsimus alzheimeri ravimi kohta
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Tue, 6 Aug 2024 16:19:47 +0300

Saatja: Sirje Maasikamäe <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 5. august 2024 13:04
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: küsimus alzheimeri ravimi kohta

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Uurin uue võimaliku Alzheimeri tõve ravimi kohta. Lugesin, et Euroopa
Ravimiamet soovib keelata uue Alzheimeri ravimi Leqembi turuletoomise
Euroopa Liidus. Samas on see ravim müügil USAs ja Jaapanis.

*Mis oli peamine põhjus, miks seda ei soovitata meie turule tuua? Ja kas
see on vaid soovitus või teatud tingimustel võib see ikka ka ELis müügile
jõuda?

*Kas silmapiiril on ka teisi lootustandvaid ravimeid Alzheimeri tõve
raviks?

Tervitades

Sirje Maasikamäe