Subject: Ed: küsimusi vähiravimite kättesaadavuse ja turulejõudmise aja kohta
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Fri, 2 Aug 2024 10:23:00 +0300

Saatja: Krister Kivi <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 1. august 2024 12:32
Adressaat: press <[email-masked]>; TA Kommunikatsioon
<[email-masked]>; Sotsmin Press <[email-masked]>; Carmen
Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: küsimusi vähiravimite kättesaadavuse ja turulejõudmise aja kohta

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Kirjutan Postimees Nädalasse üht vähilugu ja oleksin tänulik, kui leitaks
võimaluse selgitada, miks Eestis on vähiravimeid võrreldes teiste Euroopa
riikidega kättesaadaval vähe ja nende turuletulek võtab võrreldes teiste
riikidega aega väga kaua?

Allikas:
https://efpia.eu/media/vtapbere/efpia-patient-wait-indicator-2024.pdf ,
näiteks muljetavaldavad tabelid lehekülgedel 20, 21 ja 22.

Arvatavasti on paarilauseline kommentaar võimalik anda homme hommikuks.

tervitades ja tänades

Krister Kivi