Subject: Vs: küsimus ravimite hulgimüügi korra tõlgendamise kohta
From: "Marko Tiisler" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Aug 2024 10:06:30 +0300

Tervist!

Täname pöördumast! Kooskõlastasin meie seisukoha järelevalve kolleegidega.
Arvestades, et ravimivaliku (sh ka müügiloata ravim kaskaadi alusel) teeb
arst, kes kinnitab ka lõpuks tellimuse, ei näe me probleeme asjaolus et
kliiniku assistendid ja töötajad
saavad kasutada tellimiskeskkonda ning lisada ostukorvi ravimeid.

Kõike head soovides!
 
Marko Tiisler
Ravimiamet
Järelevalveosakond
Sisse- ja väljaveo järelevalve büroo juhataja

Tel 737 4140
[email-masked]
 
Nooruse 1
50411 Tartu
www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information.  If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegal.

-----Algsõnum-----
Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 14. august 2024 16:30
Adressaat: Ravimiamet <[email-masked]>
Koopia: Marko Tiisler <[email-masked]>
Teema: küsimus ravimite hulgimüügi korra tõlgendamise kohta

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Pöördun Ravimiameti poole, et küsida, kas tõlgendame ravimite hulgimüügi
korda õigesti, kui loome oma B2B (sisseloginud ärikliendi müügikeskkond)
tellimiskeskkonnas lahenduse, mis võimaldab ärikliendi töötajatel
(veterinaarassistendid jm töötajad) siseneda tellimiskeskkonda ning
vaadata ja lisada ostukorvi ravimeid, sh retseptiravimeid. Kui ostukorv on

komplekteeritud, suundub tellimus kinnitamiseks ravimite tellimise õigust
omavale veterinaararstile. Kui arst kinnitab ostukorvi digiallkirjaga,
suundub tellimus täitmisele. Hulgimüüja komplekteerib ja väljastab ravimid

ainult siis, kui veterinaarast on ostukorvi kinnitatud.

Vastuse eest tänades!

Parimate soovidega | best wishes,

Kersti Uibo
Müügijuht | sales manager
Mob: +372 501 9945  | E-mail: [email-masked]

Magnum Veterinaaria AS | Laagri Ärimaja | Laagri Business House
Vae 16 | Laagri | 76401 Harjumaa | Estonia | www.veterinaaria.ee

The leading pharmaceutical wholesaler and retailer in the Baltics.