Subject: küsimus ravimite hulgimüügi korra tõlgendamise kohta
From: <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Cc: "Marko Tiisler" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Aug 2024 16:30:22 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Pöördun Ravimiameti poole, et küsida, kas tõlgendame ravimite hulgimüügi
korda õigesti, kui loome oma B2B (sisseloginud ärikliendi müügikeskkond)
tellimiskeskkonnas lahenduse, mis võimaldab ärikliendi töötajatel
(veterinaarassistendid jm töötajad) siseneda tellimiskeskkonda ning
vaadata ja lisada ostukorvi ravimeid, sh retseptiravimeid. Kui ostukorv on

komplekteeritud, suundub tellimus kinnitamiseks ravimite tellimise õigust
omavale veterinaararstile. Kui arst kinnitab ostukorvi digiallkirjaga,
suundub tellimus täitmisele. Hulgimüüja komplekteerib ja väljastab ravimid

ainult siis, kui veterinaarast on ostukorvi kinnitatud.

Vastuse eest tänades!

Parimate soovidega | best wishes,

Kersti Uibo
Müügijuht | sales manager
Mob: +372 501 9945  | E-mail: [email-masked]

Magnum Veterinaaria AS | Laagri Ärimaja | Laagri Business House
Vae 16 | Laagri | 76401 Harjumaa | Estonia | www.veterinaaria.ee

The leading pharmaceutical wholesaler and retailer in the Baltics.