Subject: FW: Küsimus Paxlovidist
From: "Kadi Heinsalu" <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jul 2024 10:18:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

From: Kadi Heinsalu
Sent: Thursday, July 18, 2024 9:57 AM
To: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Küsimus Paxlovidist

Tere Carmen

Kuna äsja üks tuttav eakas põdes väga raskelt kovidit, siis uurin, kas
ravimiameti kaudu saab teada, palju seda Eestis on saada ja kas on plaanis
juurde tuua Pfizeril. Tervisekassa enam sellega ei tegele, vaid varustab
vaid haiglaid.
Ravimiinfo järgi seda on küll saada, kuid 20 apteegis – kas see on piisav,
arvestades eesootavad viiruste perioodi.

Tänudega
Kadi