Subject: päring vaktiini Apexxnar/Prevenar 20 kohta
From: <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Jul 2024 15:59:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Pöördun raviameti poole selgituse saamiseks.  Apteekides on saadaval
Apexxnar pneumokokk-polüsahhariidide konjugaatvaktsiin (20-valentne
adsorbeeritud). Ravimiameti kodulehel ma ei leia selle preparaadi kohta
SPC'd, lisaks puudub info et preparaati oleks maale toodud.
 Raviminfo andmebaasi vaates on aga Apexxnar'i preparaadiga seotud
Prevenar 20 ravimi kirjeldus.
Apexxnar originaalpakendiga on samas kaasas pakendi infoleht Apexxnari
kohta.
Kas raviminfos kajastuv info on eksitav?
Kas oleks võimalik Apexxnari kohta SPC ja pakendiinfoleht ravimiameti
ravimiregistrisse lisada.

Tagasiside eest tänades,

Lugupidamisega

Perearst Dr. Mare Piilberg
Tartu, Raatuse 21
OÜ Tervem Tartu
Tel. 7 441 392
[email-masked]