Subject: Delfi Ärilehe päring: Ravimimüüjate alusetult teenitud liiga suur kasum
From: "Tanel Raig" <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jul 2024 14:24:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere
Mõni aega tagasi kirjutas Äripäev, kuidas maksumaksja (Tervisekassa) on
ravimitootjate ja hulgimüüjate kokkumängu tõttu maksnud ravimihüvitisi
ettenähtust rohkem
(https://www.aripaev.ee/suur-lugu/2024/05/07/ravimimuujate-saladiilid-pais
utavad-ravimite-hinna-ules-kaotavad-tervisekassa-ja-patsient). Äripäeva
arvutuse järgi ca 30 miljonit eurot aastas. Tõstatus küsimus, kas
Tervisekassa hakkab neid tehinguid uurima? Õhus on ju võimalus, et riik on
valedel alustel pidanud maksma rohkem raha, mis tuleks tagasi küsida.
Sellele küsimusele Tervisekassalt vastust küsides suunasid nad teema edasi
öeldes, et juurdehindluste õiguspärasuse uurimine kuulub Konkurentsiameti
ja/või Ravimiameti pärusmaale. Uuringi, kas Ravimiamet uurib neid
tehinguid ja on võimalus, et osa raha küsitakse hulgimüüjatelt tagasi?

Loodan, et saate vastata teisipäeval (9. juuli).
Tänades
Tanel Raig
Delfi Ärileht
tel 51 34004