Subject: Ravimite säilitamine
From: "Kaisa Rentel" <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 21 May 2024 13:06:37 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
  
Tervist

Pakume erihoolekandeteenust ja ostame õendusteenust sisse. Käies ühes
meie üksuses kontrollisin igaks juhuks üle, mis õel on ravimite külmikus.
Nägin seal Microlaxi, Mastu suposiite ja Valocordin Diazepami. Mulle
teadaolevalt on need toatemp. ravimid, samas hakates nüüd infolehti
lugema, siis saan aru, et õde ei ole säilitamise osas eksinud.

Palun täpsustust, millist temperatuuri vahemikku tootja mõtleb lause all
&quot;ei vaja sälitamisel temperatuuri eritingimusi&quot;. Kas see
tähendab, et sobiv vahemik on toatemperatuur, aga võib ka hoida külmikus? 

Kas siin tootja mõtleb, et sobiv vahemik on alates &#43;2 kraadist?

Uues määruses &quot;Ravimite säilitamise ja...&quot; ei ole enam sees
mõisteid toatemp., jahe ja külm koos vahemikkudega ja infot, et kui ravimi
pakendil või infolehel ei ole märkusi eritingimuste kohta, tuleb ravimit
säilitada toatemperatuuril. Kas saan õigesti aru, et ka praegu
temperatuuri eritingimus on kraadid, mis jäävad alla &#43;15kraadi? 

Head soovides
Kaisa Rentel 
Tervisedenduse nõunik

AS Hoolekandeteenused

Telefon: 53023604 (lühinr. 563)

E-post: [email-masked]

http://www.hoolekandeteenused.ee​