Subject: Ed: Uudise kommentaar
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Jun 2024 11:08:29 +0300

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 10. juuni 2024 11:06
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: Uudise kommentaar

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Olen Mirjam Loo Eesti Rahvusringhäälingu raadiouudistest. Soovin vastust 
järgnevatele küsimustele:

Kui levinud on hetkel tellida välismaa veebilehtedelt tooteid, mis seal on 
lubatud, aga Eestis keelatud või lubatud vaid retseptiravimina?

Kui MTA saadab teile kahtlusega ravimi, kui paljudest juhtudest osutub antud 
ravim keelatuks Eestis?

Näiteks Ozemptic,kui suur probleem see on, et seda üritatakse tellida 
Eestisse?

Miks see Eestis on üldse saadaval vaid retseptiravimina, kui nt Ameerikas on 
see käsimüügis?

Kui suureks probleemiks on spordipulbrid, mis sisldvad narkootilisi ained, 
mida inimesed jätkuvalt tellivad?

Mis ohud sellega kaasnevad, kui inimene tellib välismaa veebilehtede pealt 
endale toidulisandeid või ravimeid?

Kas need on üldse ohutud?

Kas võidakse müüa ka näiteks järele tehtud toodet, mis sisaldavad hoopis 
muid koostiseid, kui originaal toode?

Kui teadlikud inimesed ise on nende toodete koostistest?

Ootan vastust esimesel võimalusel

Mirjam Loo