Subject: Ed: küsimused kaalulangetusravimite kohta
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Fri, 17 May 2024 16:41:47 +0300

Saatja: Sirje Maasikamäe <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 17. mai 2024 16:31
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: küsimused kaalulangetusravimite kohta

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Soovin teada, kas ja millal võiks turule jõuda uusi ravimeid, mis aitavad
kaalu langetada. Olen tänulik selgituste eest!

*Ozempic on osutunud väga populaarseks ravimiks, mida kasutatakse palju ka
kaalulangetamiseks - kas sellel kestavad üle maailma ikka tarneraskused
või need on leevenenud?

*Välismeedia kirjutab palju ka uutest võimalikest ravimitest, mis aitavad
kaalu langetada, nt retatrutide, amycretin jne. Kas on teada, kui palju
kaalulangetusravimeid on praegu töös, uuringute eri faasis? Missuguse uue
ravimiga on jõutud kõige kaugemale?

*Ülekaal ja rasvumine on paljudes riikides suur murekoht. Kas võib öelda,
et see annab hoogu ka uute kaalulangetusravimite arendamisele?

*Kas lähiajal on Eesti turule oodata ka mõnda uut ravimit, mis aitab
kalaust alla võtta?

Tervitades

Sirje Maasikamäe