Subject: Vastuskiri
From: "Janis Miilits" <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Jun 2024 10:38:55 +0300

Lp Ravimiamet

Edastame vastuskirja teie 05.06.2024 nr JV-1/2084 kirjale.

Lugupidamisega

Janis Miilits

Juhtiv tööinspektor-jurist

Tööinspektsioon

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

55941276

Riia 142 / 50411 Tartu / Eesti

 <http://www.ti.ee/> www.ti.ee /  <http://www.tooelu.ee/> www.tooelu.ee /
<https://iseteenindus.ti.ee/login> iseteenindus.ti.ee

Tööinspektsioon

Tööinspektsioon - asjatundlik, usaldusväärne, lahendustele orienteeritud

<https://www.ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/austame_erinevusi/au
stame_erinevusi_logo_sinine.png>
<https://www.ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/kaugtoo-tegija.png>
<https://www.ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/hr_awards_2022_badge
s/Aasta_HR_Sober.png>
<http://ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/s22-parima-kasutajakogemu
sega-teenus_02.png>
<https://ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/peaasi_ee_margis_PRONKS.
png>
Käesoleva e-kirja sisu ja sellele lisatud dokumendid on mõeldud
kasutamiseks ainult adressaadile ja võivad sisaldada teavet, mis on
konfidentsiaalne või muul viisil kaitstud avalikustamise eest. Teates
sisalduva informatsiooni igasugune kasutamine, kopeerimine, avaldamine või
levitamine on keelatud. Kui olete saanud antud sõnumi ekslikult, siis
palume teil võtta ühendust selle saatjaga ja kustutada teade ning kõik
koopiad ja manused. Aitäh.