Subject: RE: Teabenõue COVID-19 vaktsiinikahjude hüvitamise taotluste menetlemise kulude kohta
From: "Ravimiamet" <[email-masked]>
To: MTÜ Ikkagi Inimesed <[email-masked]>
Date: Mon, 13 May 2024 11:21:47 +0300

Tere

Vastame selgitustaotlusele MSVS § 6 kohaselt 30 päeva jooksul.

Heade soovidega

Kärolin Jenas
Ravimiamet
üldosakonna dokumendihalduse spetsialist

Telefon 737 4140
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Nooruse 1
50411 Tartu
www.ravimiamet.ee <http://www.ravimiamet.ee/>

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and 
privileged information.  If you are not the intended recipient, please 
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently 
deleting what you have received. Any dissemination or use of this 
information by a third person without permission is prohibited and may be 
illegal.

From: MTÜ Ikkagi Inimesed <[email-masked]>
Sent: reede, 10. mai 2024 16:28
To: Ravimiamet <[email-masked]>
Subject: Teabenõue COVID-19 vaktsiinikahjude hüvitamise taotluste 
menetlemise kulude kohta

T䨥lepanu! Tegemist on v䬪astpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu saatja 
korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist!

Esitame MTܠIkkagi Inimesed poolt teaben�� Ravimiametile.

Palume registreerida teaben��dokumendihaldusssteemides korrektselt, st meie 
poolt dokumendile pandud pealkirjaga. "P��umine" ei ole antud dokumendi 
pealkiri, see on dokumendi kategooria ning seda palume pealkirjana mitte 
kasutada.

Lugupidamisega

_________________________

Riina Ktt

MTܠIkkagi Inimesed juhatuse esimees

Telefon:    5032251

E-post:     [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Koduleht: https://ikkagiinimesed.ee <https://ikkagiinimesed.ee/>

Blogi:       https://ikkagiinimesed.blogspot.com/