Subject: Kommentaar Eesti Looduse ajakirja
From: <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 16 May 2024 11:22:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 
Tervitus!

Kirjutan Eesti Looduse ajakirjast. Igas ajakirjanumbris on rubriik
&quot;Tegutse teadlikult&quot;, mis on pigem praktilise suunitlusega
rubriik. Igas numbris on läbiv teema, 2024. aasta juulinumbri teema on
looduse annid ja elamused looduses. &quot;Tegutse teadlikult&quot;
rubriigis uuritakse lähemalt, kas ja kuidas saab koduapteegis kasutada
looduse ande.

Palun kommentaari ja praktilisi juhiseid teemal, mida saavad inimesed ise
loodusest võtta ja koduapteegis kasutada.
 Saadan lisaks täpsemad küsimused, millest võib kommentaari kirjutamisel
lähtuda.
1. Kas ja missuguseid taimi ning mille jaoks soovitada inimestel
loodusest korjata ning raviks kasutada?
2. Kui palju on uuritud Eesti looduslike taimede omadusi meditsiini
kontekstis?
3. Mis on loodusest korjatud taimedega kaasnevad ohud, kui neid enda
raviks kasutada?
4. Kas ja missuguseid taimi ravi otstarbel meditsiinisüsteemis
kasutatakse?

Teemat võib laiendada või hoopiski täpsema nurga alt avada.
Ootan umbes poole A4 pikkust kommentaari esimesel võimalusel, hiljemalt
1. juuniks. Kui teil on sel teemal juba kirjutis olemas, siis saame
sobivusel ja teiepoolsel loal seda artiklis kasutada.

PS. Kommentaari toimetatakse ning lisatakse teiste samateemaliste juurde.
Kommentaari juurde on oodatud illustreerivad fotod.

Lisaküsimused - Martin Tikk, 53267516, [email-masked]
 
Kõike kena!
Martin Tikk

Eesti Loodus