Subject: Ospen siirup
From: Ülemiste Südameapteek <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Apr 2024 14:30:57 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

OSPEN SUUKAUDNE SUSP 400000RÜ/5ML 60ML  on tarneraskuses ammu. Hetkel
apteegis on saadaval PHENOXYMETHYLPENICILLIN SUUKAUDSE LAH GRAN 250MG/5ML
100ML .

Vaatasime Ravimi omaduste kokkuvõte (SPC) – Ospen 400 000 RÜ /5 ml
suspensioon: 5 ml (üks mõõtelusikatäis) peroraalset suspensiooni sisaldab
400 000 RÜ (~250 mg) fenoksümetüülpenitsilliini (bensatiinsoolana).

Meie  PHENOXYMETHYLPENICILLIN SUUKAUDSE LAH GRAN 250MG/5ML 100ML -- 5 ml
sisaldab lihtsalt 250 mg ja  infolehes kirjas , et tema soola vorm on
potassium salt.

Küsimus selles, kas ligikaudu 250 mg ehk 400 000 RÜ (~250 mg)  vastab meie
5 ml sisaldab lihtsalt 250 mg ? Ehk kas on identsed ja saab asendada
Ospenit sellega ?

Head soovides ja vastust oodates,
Ülemiste Südameapteek