Subject: Ed: rus.Postimehe päring
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Apr 2024 12:39:34 +0300

Saatja: Sofija Soldatenko <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 1. aprill 2024 10:34
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: rus.Postimehe päring

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Toimetusele poole pöördunud lugeja kurtis, et Eestis on järsult tekkinud
diabeetikutele mõeldud ravimite puudus (Novomix ja Ozempic). Näiteks
Ida-Virumaal on ainult mitu Novomixi pakki vaid kahes apteegis
(Kohtla-Järvel ja Kiviõlis) ning Ozempicut pole kusagil. Sarnane olukord
valitseb üle Eesti. Millega on selline defitsiit seotud ja mida peavad
tegema need patsiendid, kes neid ravimeid vajavad?

Lugupidamisega

Sofija Soldatenko

Rus.Postimees reporter

AS Postimees Grupp

[email-masked] <mailto:[email-masked]>