Subject: Kiire küsimus ühe libaravimi kohta
From: "Ester Vaitmaa" <[email-masked]>
To: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>, "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Apr 2024 11:55:54 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
  
Tere!

Tahtsin korra ületäpsustada, kuidas on ravimiameti suhted toidulisandiga,
mida müüakse tihti meie tuntud arstide isikut ärakasutades - Tonerin. 
https://lggdtdao.myhealthabout.com/?sid1=211 googledades müüvad seda väga
erinevad lehed. 

Koostan sellest parajasti lugu ka Delfisse selle nurga alt, kui lihtne on
libainfot toota. 

Kas ja kuidas on see toidulisand või &quot;ravim&quot; Eestis lubatud? 

Lugupidamisega, 
Ester Vaitmaa
Delfi Meedia loovjuht
56 929 928
[email-masked]