Subject: Ed: Ozempic
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Mar 2024 18:23:08 +0300

Saatja: Tiina Kruus <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 15. märts 2024 11:31
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: Ozempic

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

kirjutan Päevalehte lugu kaalulangetusravimite kasutamisest,
populaarsusest jms. Sooviksin sellega seoses vastuseid mõningatele
küsimustele:

1.	Millised on Ozempicu müüginumbrid alates ravimi turule tulekust
kuni tänase päevani?

2.	Millised Ozempicuga võrreldava toimega ravimid on Eesti turule
jõudmas ehk kasutusluba saamas?

Tervitades

Tiina Kruus

toimetaja