Subject: Ed: Concerta madalamadoosilised partiid aprillis
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Mar 2024 16:13:05 +0300

Saatja: Carmen Katariina Sikk
Saatmisaeg: kolmapäev, 20. märts 2024 14:04
Adressaat: 'Kadi Heinsalu' <[email-masked]>
Teema: Vs: Concerta madalamadoosilised partiid aprillis

Tere, Kadi!

Aitäh päringu eest.

Vastas Ravimiameti sisse- ja väljaveo järelevalve büroo juhataja Marko
Tiisler:

Hulgimüüjatelt saadud tarneprognoosid ei ole muutunud. Müügiloata
metüülfenidaadi (Concerta ja Mefeda) prolongeeritult vabastavad tabletid
annustes 18 mg ja 36 mg saabuvad aprillis. Saabumise kuupäeva mõjutab
asjaolu,

kui kiiresti annab teine liikmesriik/riigid ravimile väljaveoloa. Ravimi
keskmist kasutust hinnates peaksid saabuvad kogused katma mitmekuulise
ravivajaduse, kuid tarnehäire tingimustes on seda keeruline ette näha.

Väikses mahus on kinnitatud ka metüülfenidaadi 27 mg annuse tarne
prognoosiga aprilli lõpp/mai algus.

Parimate soovidega

Carmen Katariina Sikk

Ravimiameti kommunikatsioonijuht

Tel 737 4140

[email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Saatja: Kadi Heinsalu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 20. märts 2024 09:31
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Concerta madalamadoosilised partiid aprillis

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Carmen

Uurin üle, kuna ei ole suutnud saada ühendust Jannseniga  - kas juba on
teada, millal aprillis ja kui suurt partiid on oodata Concerta 18mg ja 36
mg ja vahest isegi 27mg partiisid? Nüüd paar nädalat on eelmisest
päringust mul möödas… Vastav uudis on väga loetav mu.ee-s.

https://www.mu.ee/uudised/2024/03/11/concerta-voorkeelset-partiid-on-oodat
a-aprillis

Terv

Kadi Heinsalu