Subject: FW: Küsimus uuest ATH ravimist aprilli lõpus
From: "Kadi Heinsalu" <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Mar 2024 08:37:35 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan edasi ühe meediapäringu.

Terv, kadi

From: Kadi Heinsalu
Sent: Thursday, March 7, 2024 8:36 AM
To: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Subject: Küsimus uuest ATH ravimist aprilli lõpus

Tere Carmen Katariina!

Lugesin eile ATH laste vanemate lehelt FB, et keegi oli eile ravimiametist
küsinud ja saanud vastuse, et aprilli lõpus tuleb Eestisse ATH ravim
Delmosart, Accordi ravim, geneeriline. Ravim on turul juba 2017. aastast,
aga Eestis veel mitte.

Palun, kas saaks selle kohta rohkem infot väikse online uudise jaoks.

1.      Kas see info vastab üldse tõele, et aprilli lõpust see ravim siin
on?

2.      Mis doosides seda tuleb, vaatasin, et seda on ka 27 mg, mida
Concerta puhul Eestisse vist seni pole toodudki?

3.      Kas sellel on soodustus ja orienteeruv müügihind apteekides hakkab
olema nagu Concertal?

4.      Millal Concerta tarned taastuvad väiksemate dooside osas, kas
juuni lõpus? /taas info sellelt FB lehelt, kus keegi teie ametnikuga eile
rääkis/

Tänudega

Kadi Heinsalu

Meditsiiniuudiste peatoimetaja