Subject: Postimees
From: "Karoliina Vertjajeva" <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 15 Feb 2024 12:52:52 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Minu nimi on Karoliina, olen Postimehe reporter. Kirjutan artikli sellest,
et Eesti apteekides leidub endiselt ravimeid, millel on kaasas ainult
venekeelne infoleht. Lisan ka foto ühest köha ravimist mille nimetus on
kirjutatud eesti keeles, aga kaasasolev infoleht ainult vene keeles.

Seega tahaksin saada kommentaari selliste juhtumite kohta.

Miks Eesti apteekides selliseid ravimeid veel müüakse ning kust need
ravimid meie apteekidesse tulevad?

Kas Eestis on veel palju ravimeid, millel on ainult muukeelsed infolehed
kaasas? Millega see võiks olla seotud?

Kas selliste ravimite olemasolu ei riku Eesti Vabariigi seadusi?

Oleksin väga tänulik vastuse eest!

Karoliina Vertjajeva

+37253730732

[email-masked]