Subject: Mures patsient küsib
From: "Jaana Otsa" <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Mar 2024 15:05:12 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Eile võttis meie toimetusega ühendust psühhiaatrilise taustaga patsient,
kes soovis saada vastuseid ravimialastele küsimustele.

Nimelt olevat ta soovinud eriarsti õelt saada korduvretsepti ravimile,
mida ta on juba pikka aega kasutanud, kuid selgus, et uue seaduse järgi ei
või eriarsti õed enam korduvretsepte välja kirjutada. Arst ise oli samal
ajal puhkusel, kelle poole saab pöörduda alles mõne päeva pärast.

Meie toimetusele tekitas see olukord huvi, sest teadagi ei ole õdedel
olnud kunagi õigust ravimeid välja kirjutada. Samuti sooviksime teada, kas
tõesti on tehtud psühhiaatriliste ja tugevatoimeliste ravimitega
seonduvalt tervishoius muudatusi ning millest on need muudatused
ajendatud?

Vastust ootama jäädes ja kena päeva jätku soovides
Jaana Otsa
Postimees Tervis