Subject: Teabenõue
From: "SOOAAR Raul" <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Mar 2024 10:41:06 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Palume väljastada Tamro Eesti OÜ-le, registrikood 10173188, aadress Pärnu
mnt 501, Laagri Harjumaa, teabenõude korras alljärgnev teave:

1

Perioodi 2023. aasta I, II, III ja IV kv kohta: retseptiravimite käive
tükkides (lõpptarbijale väljastatud pakendite arv) Eesti üldapteekides
kokku?

2

Perioodi 2023. aasta I, II, III ja IV kv kohta: käsimüügiravimite käive
tükkides (lõpptarbijale väljastatud pakendite arv) Eesti üldapteekides
kokku?

3

Perioodi 2023. aasta I, II, III ja IV kv kohta: veterinaarravimite käive
tükkides (lõpptarbijale väljastatud pakendite arv) Eesti üldapteekides
kokku?

4

Perioodi 2023. aasta I, II, III ja IV kv kohta: muude apteegis müüdavate
toodete käive tükkides (lõpptarbijale väljastatud pakendite arv) Eesti
üldapteekides kokku?

Palume teave esitada e-postile [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Raul Sooäär.

Tamro Baltics | Tamro Eesti OÜ

Commerce and Marketing Director Estonia

Pärnu mnt 501

76401 Laagri

Mobile +372 5251 389

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tamrobaltics.com/> www.tamrobaltics.com