Subject: [EIS] Eelnõu kooskõlastamine: : MKM/24-0092 - "Reklaamiseaduse muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsus"
From: <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 1 Feb 2024 09:05:20 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on algatatud kooskõlastamine.
Eelnõu toimik: MKM/24-0092 - Reklaamiseaduse muutmise seaduse eelnõu 
väljatöötamiskavatsus

Kohustuslikud kooskõlastajad: Haridus- ja Teadusministeerium; 
Justiitsministeerium; Kultuuriministeerium; Regionaal- ja 
Põllumajandusministeerium; Rahandusministeerium; Sotsiaalministeerium
Kooskõlastajad:
Arvamuse andjad:

Kooskõlastamise tähtaeg: 29.02.2024 23:59

Kooskõlastatavad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/89c206af-a1ab-4a43-9381-66d81814604c
Link kooskõlastamise etapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/89c206af-a1ab-4a43-9381-66d81814604c?activity=1

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main