Subject: Info värbamisfaasis olevate uuringute kohta
From: "Raul Kokassaar" <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jan 2024 13:34:54 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!
Kas Eestis on lähiajal pihta hakkamas uuring: A Multicenter, Randomized
Study to Evaluate the Safety and Efficacy of Lutikizumab for Induction and
Maintenance Therapy in Subjects with Moderately to Severely Active
Ulcerative Colitis?
Ma seda siit ei leidunud:
<https://avaandmed.eesti.ee/datasets/varbamisfaasis-kliinilised-uuringud-e
estis>
https://avaandmed.eesti.ee/datasets/varbamisfaasis-kliinilised-uuringud-ee
stis ? Võib-olla ei oskanud vaadata.
Kas oskate öelda, kust saaks järgmise värbamisfaasis uuringu kohta infot?
Tervitades,
Raul Kokassaar
Sisearst-kliiniline farmakoloog | AS Lääne-Tallinna Keskhaigla
+372 651 1477 | [email-masked] | www.keskhaigla.ee