Subject: Tapa Konsumi Apteegi lahtiolekuaegade muudatusest teavitamine
From: Jõhvi Apteek <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Feb 2024 09:40:23 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Annan teada soovist muuta Tapa Konsumi Apteegi (tegevusloa nr.773,
tegutsemiskoht 1438) lahtiolekuaegu alates 01.03.2024

Uued lahtiolekuajad:

E-R 09.00 kuni 18.00

L 09.00 kuni 15.00

P Suletud

Apteek on avatud iga nädal 51 tundi ja apteegiteenuse kättesaadavus
muudatusest Tapal oluliselt ei halvene.

OÜ Jõhvi Apteek

Heigo Prits

juhatuse liige

3370041

[email-masked]