Subject: Ed: küsimus müügiloata ravimite kohta
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Keiu Põderson <[email-masked]>
Date: Thu, 8 Feb 2024 16:31:51 +0200

Saatja: Sirje Maasikamäe <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 8. veebruar 2024 15:32
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: küsimus müügiloata ravimite kohta

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Sooviksin lugejatele selgitada, mida tähendab, kui müüakse ravimit, millel
pole müügiluba.

Nimelt võttis Õhtulehega ühendust inimene, kellele müüdi retseptiravim,
mille karbi küljes oli silt, et tegemist on müügiloata ravimiga. Tal
tekkis küsimus, et kui müügiluba pole, kuidas seda saab siis müüa. Kas see
on siis illegaalne? Keelatud aine?

*	Missugused on põhilised põhjused, kui müüakse müügiloata ravimit?
Kas see on seotud ka ravimite tarneraskustega?
*	Mida tähendab, kui ravimil pole müügiluba, kas see tähendab, et
müügiluba pole Eestis, Euroopa Liidus?
*	Müügiloata ravimi karbil, mille see inimene ostis, olid
lätikeelsed sildid. Kas see tähendab, et ravim on toodud Lätist?

Tervitades

Sirje Maasikamäe