Subject: Ed: Õhtuleht, Protargoli tilgad
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Dec 2023 17:07:53 +0200

Saatja: Kadri Kuulpak <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 5. detsember 2023 14:13
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: Õhtuleht, Protargoli tilgad

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan seoses protargoli tilkadega, mis sisaldavad kolloidhõbedat, ja
mida müüte. Õhtulehe allikale on seda viimasel ajal müünud nii
Lastepolikliiniku Südameapteek kui ka Lasnamäe Tervisemaja Benu apteek.

Terviseameti koduleht ütleb: "Tõele mittevastavad väited, justkui
kolloidhõbedat sisaldav toode raviks või leevendaks haigusi,
talitlushäireid või väärarenguid on tarbijakaitseseaduse alusel eksitav
kauplemisvõte, mis on keelatud. Kui teile on müüdud kolloidhõbeda lahust
ravimina või toidulisandina, siis palume neid tooteid mitte tarbida, see
ei pruugi olla ohutu."

Kas tilku ikka võib müüa; kas apteeker on enne toote müümist kohustatud
klienti teavitama, et see ei ravi ega leevenda haigusi? Õhtulehe allikat,
väikelapse ema sellest kummaski apteegis ei teavitatud.

Head

Kadri Kuulpak

Õhtuleht

reporter

5660 8452