Subject: Teabenõue
From: <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Dec 2023 11:07:13 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 
Tere
Palume väljastada Eesti Proviisorapteekide Liidule, registrikood
80163971, aadress Raekoja plats 11, 10146 Tallinn teabenõude korras
alljärgnev teave:
1.  Seoses Sotsiaalministri 17. veebruari 2005. a. määruses nr 24
„Apteegiteenuse osutamise tingimused ja kord“ tehtavate muudatusega on
määruse muutmise seletuskirjas viidatud ravimiameti järelevalve
tulemustele, mis on aluseks määruse § 10 lg 2' täiendusettepanekule.
Palume väljastada teave: 
*   Palume väljastada andmed, kui palju on esinenud apteegiteenuse
kvaliteeti mõjutavaid mittevastavusi enam kui 4000 elanikuga asutusüksuse
apteekides ajal kui seal on tööl olnud ainult üks erialatöötaja. Palume
esitada teave perioodi 2020-2023 kohta. 
*   Milliste apteekide järelevalvemenetluse käigus on leitud ja
kirjalikult fikseeritud apteegiteenuse kvaliteeti mõjutavate nõuete
mittevastavusi? Palun esitada apteegipidaja nimi, apteegi nimi, apteegi
asukoht ning töötajate arv ning eriala kontrolli ajal. Palume esitada
teave perioodi 2020-2023 kohta. 
*   Milles seisnevad “kvaliteeti mõjutavad mittevastavused” ja millises
õigusaktis ning -normis vastav kvaliteedikriteerium defineeritud on? Palun
esitada loetelu selliste apteegi apteegiteenuse kvaliteetse osutamise
puuduste kohta, mis on faktiliselt tuvastatud ja kirjalikult fikseeritud.
Palume esitada teave perioodi 2020-2023 kohta. 
*   Statistika, mille alusel väidetakse, et enam kui 4000 elanikuga
linnade apteekides, kus on alla 2 erialatöötaja ja kus on üle 2
erialatöötaja on erinev apteegiteenuse kvaliteet. Palume esitada teave
perioodi 2020-2023 kohta. 
*   Kui palju väidetavatest probleemidest apteegiteenuse kvaliteedis, mis
tulenevad eraialatöötajate arvust ja kohalviibimisest apteegis, on
esinenud aastal 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023? 
 
Palume teave esitada e-postile [email-masked].
 
Tervitades,
Ly Rootslane
Eesti Proviisorapteekide Liidu juhatuse liige