Subject: FW: Lemmikloomahoidja vastu kaebuse esitamise protseduur / Procedure for a complaint to the pet sitter
From: Mari-Liis Tõnuri <[email-masked]>
To: "Kohtud info" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Jan 2025 08:14:05 +0200

From: Zooks &lt;[email-masked]&gt; 
Sent: Sunday, January 12, 2025 1:58 PM
To: [email-masked]
Subject: Lemmikloomahoidja vastu kaebuse esitamise protseduur / Procedure
for a complaint to the pet sitter
 
	Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	 
Tere,
Pöördusin hiljuti Tarbijavaidluste komisjoni poole seoses lemmiklooma
hoidjaga, keda palkasin ja kes põhjustas probleeme, nagu näiteks minu
põgenenud tšintšilja teadlik jätmine üle 10 tunni järelevalveta, toidu ja
hügieeni hooletusse jätmine, varustuse manipuleerimine, omavoliline
tegevus nagu minu WiFi parooli hankimine ja tema abikaasa sisenemine minu
koju põgenenud tšintšilja püüdmiseks minult luba küsimata jne.

Esitasin dokumendid juba komisjonile, kuna lemmiklooma hoidja blokeeris
mind WhatsAppis oma ärikontolt ning hetkel ootan nende ülevaatust.

Nad soovitasid mul esitada eraldi avaldus kohtule seoses täiendavate
kahjude ja mittevaralise kahjuga, nagu näiteks nõgestõbi, mille mu
perearst diagnoosis lemmiklooma hoidjast tingitud stressi tõttu.

Palun selgitage mulle, kuidas oma juhtumit esitada ja dokumenteerida?
Samuti, minu uurimistöö põhjal maksab see 3% hüvitisest, kas see on nii?
Kui minu arusaam on vale, palun selgitage seda mulle.
Kui on veel täiendavat infot, mida peaksin enne esitamist teadma, oleksin
tänulik ja see oleks abiks.
 
Parimate soovidega,
 
---
Hello, 

Recently I contacted the Consumer Dispute Committee about the pet sitter
that I hired and who caused problems such as leaving my escaped chinchilla
knowingly for over 10 hours, food and hygiene negligence, supply
manipulation, unauthorised activities like gaining my WiFi password and
her husband's entry to my place to catch my escaped chinchilla without
even asking me, etc.

I submitted the documents to the Committee already because the pet sitter
blocked me on WhatsApp from her business account, and currently I'm
waiting for their review.

They advised me to submit a separate application to the court when it
comes to additional dagames and non-pecuniary damages such as my hives
that my family doctor diagnosed due to the stress from the pet sitter.

Can you please explain to me how to file my case and submit?
Also, based on my research it costs 3% of the compensation, does it? If
my understanding is incorrect, can you please explain that to me as well?
If there is any additional information that I should know before
submitting, that will be grateful and helpful.

Best regards,
 
Hazuki