Subject: Tervisekahjustuse kohtuarstliku tuvastamise korra muutmise eelnõu
From: <[email-masked]>
To: "Kohtud info" <[email-masked]>, "Kohtud info" <[email-masked]>, "Kohtud info" <[email-masked]>, "Kohtud info" <[email-masked]>, "Tallinna Ringkonnakohus info" <[email-masked]>, "Tarturk info" <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Dec 2024 08:47:22 +0200

Tere! 

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu eelnõu arvamuse avaldamiseks.
Ootame teie tagasisidet hiljemalt 21.01.2025 e-posti aadressile
[email-masked] või DVK kaudu.
Link EIS-i:
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/82e41764-48e6-41bc-b7c6-f47
9d9ffd169

Pealkiri: Tervisekahjustuse kohtuarstliku tuvastamise korra muutmise
eelnõu

Registreerimise kuupäev: 29.12.2024 

Registreerimise number: 8-1/9007-1. 

	
 
Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked] 
www.just.ee