Subject: Riikliku postkasti edasisuunatud e-mailid
From: "RIA teavitused" <[email-masked]>
To: "Kohtud info" <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Nov 2024 09:47:39 +0200

Tere!
Meie andmetel on vähemalt üks inimene suunanud oma isiklikud Riikliku
Postkasti teavitused teie domeeniga e-posti aadressile.
See tähendab, et inimestele suunatud isiklikud riiklikud teated (nt
Tervise Arengu Instituudi Sõeluuringute või Kaitseressursside Ameti kutsed
jms) jõuavad teie e-posti aadressidele ning juhul kui suunamise teinud
inimesel on automaatvastus (nt Out of Office teavitus) peale pandud,
jõuavad need automaatvastused tagasi teadet saatvale asutusele riiklikusse
postkasti, kuna tulevad teie domeeniga meili aadressilt. Samuti võib
töökohta vahetades jääda suunamise aadress muutmata ning inimene ei pruugi
meili teel enam riiklike teavitusi saada.
Selleks, et sellist olukorda vältida, palume võimalusel teie töötajatel
eemaldada Riiklikus Postkastis (eesti.ee portaalis) isiklike suunamiste
alt oma töö e-posti aadressid.
Juhul kui soovite teada konkreetseid aadresse, kellel isiklikud
teavitused on suunatud, siis palun saatke meile inimese isikukood, kellele
saame suunamistega seotud faili krüpteerida.
Teise võimalusena võime kirjaliku palve alusel kõik teie domeenile tehtud
isiklikud suunamised ka eraldi kinni panna. 
Heade soovidega,
Monica Laater
[email-masked]
Riikliku Postkasti projektijuht
Riigi Infosüsteemi Amet