Subject: Eesti Advokatuuri üldkogu toimub 7. märtsil 2025
From: "Eesti Advokatuur" <[email-masked]>
To: "Tarturk info" <[email-masked]>, "Tartu HK Tartuhk info" <[email-masked]>, "Talhk info" <[email-masked]>, "virumk.info" <[email-masked]>,Pärnumk info <[email-masked]>, "Tartumk info" <[email-masked]>, "Harju MK info" <[email-masked]>, "Tallinna Ringkonnakohus info" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Nov 2024 15:15:40 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	

Lugupeetud kohtud
 
Teavitame teid, et Eesti Advokatuuri üldkogu toimub 7. märtsil 2025.
Vastavalt advokatuuriseaduse § 7 lõikele 1 on üldkogu advokatuuri kõrgeim
organ, millesse kuuluvad kõik advokatuuri liikmed.

Lugupidamisega

 
Eesti Advokatuur
Kentmanni 4
10116 Tallinn                                                      
Tel 662 0655 
 <http://www.advokatuur.ee/>   <https://www.facebook.com/advokatuur/>
<https://www.linkedin.com/company/estonian-bar-association>
<https://www.youtube.com/channel/UChE7eAjwUUUHcrcIA0kPnNA>