Subject: Karistusseadustiku muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seadus, millega suurendatakse trahviühikut
From: <[email-masked]>
To: "Tallinna Ringkonnakohus info" <[email-masked]>, "Tarturk info" <[email-masked]>, "Harju MK info" <[email-masked]>,Pärnumk info <[email-masked]>, "Tartumk info" <[email-masked]>, "virumk.info" <[email-masked]>,Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>, "Finantsinspektsioon" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Mar 2024 13:15:30 +0200

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu arvamuse avaldamiseks.

EIS-is: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/e1b1c5a3-a414-46eb-bf1c-fcee55c0f77c

Ootame teie arvamust eelnõu kohta hiljemalt 21.märtsiks 2024. a.e-posti 
aadressile [email-masked] või DVK kaudu

Pealkiri: Karistusseadustiku muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduse 
muutmise seaduse (trahviühiku suurendamine) eelnõu esitamine 
kooskõlastamiseks ning arvamuse avaldamiseks

Registreerimise kuupäev: 06.03.2024

Registreerimise number: 8-1/2396-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/JM_logo.jpg>

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked]
 <http://www.just.ee> www.just.ee