Subject: Avaldus Õiguskantslerile – 5. august 2025 Nr 468.10536
From: "Revo Jaansoo" <[email-masked]>
To: Õiguskantsleri Kantselei - OKK <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Aug 2025 02:55:33 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud õiguskantsler, proua Ülle Madise

Edastan Teile käesolevaga ametliku avalduse koos lisadega.

Avalduse lisad 1–6 on integreeritud dokumendi põhiteksti alates leheküljest 
54. Lisa 7 on esitatud eraldi PDF-formaadis manusena käesoleva e-kirja 
juures.

Alljärgnevalt esitan viidatud lisade loetelu:

Lisad

Lisa 1: Vabariigi Valitsuse korralduste kronoloogia aastatel 2020–2022

Lisa 2: Võrdlev analüüs Eesti, Kanada ja Austraalia COVID-19 
piirangumeetmete kohta

Lisa 3: Põhiseaduse asjakohaste sätete loetelu ning vastava rikkumise 
kirjeldus

Lisa 4: Rahvusvahelised standardid: Oakes’i test ning proportsionaalsuse 
põhimõtte rakendamine Euroopa Inimõiguste Kohtu ja ÜRO praktikast lähtudes

Lisa 5: Süvaanalüüs rahvusvahelistest ja Euroopa standarditest 
proportsionaalsuse ja õiguspärasuse hindamisel Eesti COVID-19 piirangute 
kontekstis

Lisa 6: Rabiinikohtu otsuste tähendus ja rakendatavus rahvusvahelise 
tavaõiguse seisukohalt

Lisa 7: Itaalia Ravimiameti (Agenzia Italiana del Farmaco – AIFA) vastus 19. 
juuli 2024 avaliku teabe taotlusele
(Risposta all’istanza di accesso civico generalizzato, protokoll nr 
0131975-14/08/2024-AIFA-AIFA_P) [PDF]

Jään lugupidamisega

Revo Jaansoo