Subject: Avalikult kasutatava ehitise ehitamise ja selle rahastamise korra rakendamine
From: "Inge Lumiste" <[email-masked]>
To: Õiguskantsleri Kantselei - OKK <[email-masked]>
Cc: "Krista Kase" <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Jun 2025 10:18:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud õiguskantsler

Vastuseks Teie 07.02.2025 kirjale nr 7-5/250071/2500870 vastas Tallinna
linn, et selgitab Tallinna Linnavolikogu 15.12.2022 määruse nr 24
„Avalikult kasutatava ehitise ehitamise ja selle rahastamise kord“
rakendamise põhimõtteid pärast seda, kui on koostöös arendajatega neid
täpsustanud.

Tänaseks on määruse rakendamise printsiibid üldjoontes paika pandud ning
neid on kavas selle aasta suvel tutvustada Tallinna Linnavalitsusele.
Pärast Tallinna Linnavalitsuselt heakskiidu saamist vastame esimesel
võimalusel määruse rakendamist puudutavatele küsimustele ning tutvustame
määruse rakendamise põhimõtteid ka arendajatele.

Lugupidamisega

Inge Lumiste

Tallinna Linnakantselei

Õigusteenistus

Nõuete osakond

jurist