Subject: FW: [VÄLJAST] Avalik Kiri WHO lepete osas Terviseminsiter Riina Sikkutile.
From: Ülle Madise <[email-masked]>
To: "Kadi Kallas" <[email-masked]>
Date: Thu, 9 May 2024 12:42:22 +0300

-----Original Message-----
From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 9, 2024 12:38 PM
To: Riigikogu <[email-masked]>; Riigikogu Kantselei 
<[email-masked]>; Riigikoguliikmed 
<[email-masked]>; Riina Sikkut <[email-masked]>; Ülle 
Madise <[email-masked]>; Vpinfo <[email-masked]>; Kaja Kallas 
<[email-masked]>
Subject: [VÄLJAST] Avalik Kiri WHO lepete osas Terviseminsiter Riina 
Sikkutile.
Importance: High

Tere,
Edastame Teile avaliku kirja (palun leidke manuses) Terviseminister Riina 
Sikkutile.

World Council for Health Estonia MTÜ juhatus 09. mai 2024, Tallinn 
[email-masked]