Subject: [VÄLJAST] HansaLaw: Seisukoha taotlemine
From: "Aliina Seppo" <[email-masked]>
To: "Info" <[email-masked]>
Cc: "Vahur Kivistik" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Apr 2024 13:09:30 +0300

Tere

Edastan vandeadvokaadi Vahur Kivistiku palvel manuses oleva taotluse.

Lugupidamisega

Aliina Seppo
jurist

Advokaadibüroo HansaLaw
Gonsiori 7, Tallinn 10117, Eesti - Estonia

Mob +372 55518720
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.hansalaw.ee <http://www.hansalaw.ee/>

_________________________________________________________________

Käesolevas kirjas (k.a. manustes) sisalduv informatsioon on mõeldud vaid
kirja adressaadile. See võib sisaldada konfidentsiaalset ja/või piiratud
levikuga teavet. Kui Te ei ole antud kirja ettenähtud adressaat, ei tohi
Te käesolevat informatsiooni kopeerida, levitada või muul viisil kasutada.
Kui Te olete antud teabeedastuse saanud ekslikult, palume Teil sellest
saatjat e-posti teel teavitada ning kustutada viivitamatult kõik koopiad
antud materjalidest .
_________________________________________________________________

The information contained in this e-mail (including attachments) is
intended only for the party to whom it is addressed. It may contain
confidential and/or privileged information. If you are not the intended
addressee you may not copy, distribute or otherwise use and disclose this
information to any other party. If you have received this transmission in
error, please notify the sender by e-mail and delete all copies of the
material immediately.
_________________________________________________________________