Subject: Päring
From: "Assistance DKLex" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Aug 2025 16:35:54 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Ma pöördun Teie poole järgmise päringuga. Sooviksin saada informatsiooni 
järgmise tegevuse lubade saamise kohta:

Tegevusala: Töövahendus ja Renditööjõu vahendamine.

Kas selliseid lube võib saada isik, kes ei ole Eesti resident ega oma 
elukohta Eestis?

Kas piisab sellest, et tal on e-residendi kaart?

Kas praegu kehtivad mingid nõuded deposiidi kohta, et tagada kohustuste 
täitmine riigiasutuste ja töötajate ees?

Tänan vastuse eest.

-- 

Best regards,

Svetlana Zmud
Assistant of Director
DKLex Group
+37256699907

Our company may rely on your freely given consent at the time you provided 
your personal data to us replying on this email then the lawfulness of such 
processing is based on that consent under EU GDPR 2016/679. You have the 
right to withdraw consent at any time.