Subject: Viisakusvisiit - Korea Vabariigi Suursaatkond
From: "Evelin Aarmann" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Aug 2025 11:03:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Hr. Erkki Keldo,

Tervitused Korea Vabariigi Suursaatkonnast Eestis!

Kirjutan Korea Vabariigi Suursaadiku Hr. Ileung Kimi nimel, sooviga 
organiseerida septembri alguses kohtumine Teie ning Suursaadiku vahel, et 
tutvuda ning arutada Korea ja Eesti majanduslikke suhteid.

Oleksime väga tänulikud kui annaksite teada, kas Teile see sobiks ja millal 
oleks Teile sobilik kuupäev ning aeg kohtumise jaoks.

Lugupidamisega

Evelin Aarmann

Saadiku assistent

Korea Vabariigi Suursaatkond Eestis

Liivalaia 13-4

10118 Tallinn

Tel: 604 0100

  <https://e.mofa.or.kr:8083/checkread_N?r=1XS69P3PuvIifnQaMXm+9A==&a=fbqvgyEgPhSwoQO0xsJclA==&t=7i0PTic24XOydxT+sLYLYQ==>