Subject: Küsimus seoses: Regulation (EU) 2024/1781 ja Directive (EU) 2024/1799 ?
From: "Timo Talvik" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Aug 2025 14:53:49 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Olen pehme mööbli disainer ja tootearendaja, ning küsimus on otseselt seotud 
minu valdkonnaga. Palun kinnitage järgmised punktid seoses Regulation (EU) 
2024/1781 ja Directive (EU) 2024/1799 rakendamisega Eestis:

1.Kas 
Eesti kavandab nende aktide kohaldamist ka pehme mööblile ning milline on 
praegune rakenduse-/transpositsiooni staatus? (Viide: Regulation (EU) 
2024/1781 ja Directive (EU) 2024/1799.)

2.Kes 
Eestis vastutab konkreetse parandatavuse nõuete järelevalve ja täitmise eest 
(milline asutus/üksus teostab turujärelevalvet)?

3.Kuhu 
peaksid tootjad / disainerid edaspidi esitama Digital Product Passport’i 
(DPP) andmeid või küsima tehnilist juhendit mööbli kohta (kontakt/portaal)?

Palun lühike vastus või juhised, kuhu pöörduda detailsema info saamiseks.

Lugupidamisega,
Timo
Omit OÜ
5178101
omit.ee <http://omit.ee>
disain.omit.ee <http://disain.omit.ee>