Subject: Enefit Green AS keskkonnaloa eelnõudest
From: "Kai Ginter" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "TTJA Info" <[email-masked]>,MA Üldpost <[email-masked]>, "Kristi Olt" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Birgit Lao" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Ellen Kaasik" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kliimaministeerium info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Eesti Geoloogiateenistus" <Inf
Date: Tue, 5 Aug 2025 11:50:35 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud menetlusosaline

Keskkonnaamet edastas 04.08.2025 kirjaga nr DM-130049-22 Enefit Green AS 
keskkonnaloa osalise andmise otsuse ja keskkonnaloa eelnõud tutvumiseks ja 
arvamuse avaldamiseks. Kirjale olid lisatud:

Lisa 1 Keskkonnaloa korralduse eelnõu.pdf

Lisa 2 Keskkonnaloa nr KL-524863 eelnõu.pdf

Lisa 3 Keskkonnaloa korralduse eelnõu (01.08.2025).pdf

Lisa 1 näol on paraku tegemist vigase failiga, kus ei ole kuvatud joonised 
ning mis on eksimuse tõttu jäänud kirja lisade hulka. Palun ignoreerige Lisa 
1 olevat eelnõud. Korrektne korraldus on kättesaadav kirja lisas 3 
"Keskkonnaloa korralduse eelnõu (01.08.2025).pdf".

Täname mõistva suhtumise eest.

Kai Ginter

vanemspetsialist

veeosakond | Keskkonnaamet

Aleksandri 14 | Tartu

+ 372 56 994 373

 <http://www.keskkonnaamet.ee/> www.keskkonnaamet.ee | 
<http://www.kaitsealad.ee/> www.kaitsealad.ee
 <https://www.facebook.com/Keskkonnaamet/> Keskkonnaamet Facebookis

Avaliku sektori atraktiivseim tööandja

usaldusväärsus * hoolivus * koostöö * tulemuslikkus