Subject: C-371/25
From: <[email-masked]>
To: Merle Järve - RAM <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>,Käddi Tammiku - MKM <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Jul 2025 15:56:52 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/330
Kohtuasja number: C-371/25
Vastuse kuup�ev: 11.08.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: maksej�uetusmenetlus; restruktureerimine; t��andja maksej�uetus; 
t��taja kaitse t��andja maksej�uetuse korral
�iguslikud vormid: direktiiv 2008/94/E�

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8271

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium