Subject: C-359/25
From: <[email-masked]>
To: Merle Järve - RAM <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>,Käddi Tammiku - MKM <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Jul 2025 15:54:39 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/315
Kohtuasja number: C-359/25
Vastuse kuup�ev: 05.08.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: avalik teenistus; diskrimineerimine vanuse alusel; kohustuslikus 
korras pensionile saatmine; teenistusstaa?; teenistussuhte l�petamine; 
t��lepingu l�petamine pensioniea t�ttu; v�rdne kohtlemine t�� saamisel ja 
kutsealale p��semisel
�iguslikud vormid: direktiiv 2000/78/E�

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8256

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium